Andrejka Jereb



V zaostanku smo s poročanjem o dejavnostih naših članov. Tokrat spoznajte notranje močno in osebnostno bogato pesnico in pisateljico Andrejko Jereb.
„Seganje v globine je strast moje pesniške duše,“ pravi. Njene pesmi in prozni utrinki to dokazujejo.
Proze se redko loteva in vendar je tudi na tem področju dosegla zmage in nekaj pomembnih priznanj.
Zelo rada je med prijatelji literati. Znova in znova se prebuja Andrejkina ustvarjalnost, njena krila poletijo v svet poezije in proze.
Nazadnje smo o njenem delu pisali v aprilu. Nadaljujemo.
V maju so v zborniku Pesem.si natisnili tri njene podčrtanke.
Junija je revija Vpogled objavila pesmi iz ciklusa Gorski vitraži.
Julija je mednarodna spletna revija Garavi sokak izmed 416 poslanih pesmi iz vseh koncev diaspore ter izmed 14 pesmi poslanih iz Slovenije uvrstila tudi eno njenih pesmi v prevodu.
Prav tako je julija lokalni časopis Idrijske novice objavil Andrejkino pesem Vmesnost. Pozneje še esej o Wyslawi Szymborska.
Poleg na Pesem.si redno objavlja v spletni reviji Locutio pri Mariborski literarni družbi.
Konec septembra je revija Spirala iz Slovenskih Konjic v anonimnem natečaju izbrala njen ciklus pesmi Po sledeh votka.
Pesem iz tega cikla:

Ostanek

v stolpnici sem v neki veži brez oken
na prehodu do njihovega prostora
nenadoma tema nekdo je ugasnil luč
nekaj se kakor zagozda pomika k meni
veža se oži nekdo jo zapira prostor se prazni
se bom lahko vrnila k svojim
zadnji trenutek mi priteče naproti punčka
ujamem jo in dvignem punčka liže lučko
njeno krilo v moji najljubši barvi zašumi v rahlem pišu
sami sva pretolči se morava ven čim prej
punčka se topi in tanjša meni ostane palčka


Andrejka Jereb Andrejka Jereb Reviewed by Irena Cigale on 13:55 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.