V zavetju besede, za seniorske literate Primorske




Veselimo se s prijatelji in z njihovimi uspehi. Na natečaju primorskih seniorjev je sodelovala
naša članica Andrejka Jereb.
Delavnica je potekala v nedeljo, 29.9.2016, v Divači. Vodil jo je strokovni spremljevalec in mentor dr. David Bandelj.

Izbral je avtorje za državni nivo. Nanj je uvrstil štiri avtorje s Primorske:
Rafael 1941 – Dragica Čuk Novak, Vipava, proza (Idrijčanka)
Škorpionka - Andrejka Jereb, Idrija, poezija
Maki – Dare Likar, Idrija, proza
Novi zvon – Vesna Šare, Koper, poezija

Čestitke vsem!

Finalna prireditev V zavetju besede bo v petek, 18. novembra 2016, v Mariboru.

Nekaj več želim napisati o svoji prijateljici Andrejki Jereb.





„Seganje v globine je strast moje pesniške duše,“ pravi. Selektor dr. David Bandelj v utemeljitvi izbora navaja: „Pesmi izražajo dovolj dovršen pesniški jezik, podobe so vezane na vsakdanjost, kažejo željo po tehtnosti in jo po večini tudi dosežejo.“
Kdor jih bere, začuti njihovo toplino. Zahtevne so, večkrat jih je treba prebrati. Kogar se dotaknejo, je gotovo duhovno zrela oseba. Vzemite jih v roke, kadar ste pripravljeni razmišljati. Ne čudite se, če jih boste naslednjič razumeli drugače. Posegajo v njen, moj, tvoj in vaš svet.

Pesnica veliko ustvarja in objavlja. Samo v poletnih mesecih letošnjega leta so njene pesmi izšle v zborniku Pesem.si, revijah Vpogled, Spirala, v spletnih revijah Locutio in Garavi sokok (mednarodna spletna revija, pesmi so objavljene v prevodu). V časopisu Idrijske novice.

Objavljam eno izmed Andrejkinih pesmi, ki jih je poslala na regijsko srečanje v Divači.

ZAMENJAVE

Hotela sem zamenjati
soparo za pest dežja
norost za ščepec humorja
revščino za blagostanje
Radovedno sem se zavlekla
med bujno rast travnikov,
se iskala med starimi šalami
in potočila solze v trenutku,
ko sem zapustila tvoj dom, mati,
trdno odločena, da sebe zamenjam
za tišino,
ker tišina je zbranost misli,
ker tišino dihajo globine -
nisem grajena iz tišine -
zato sem želela svoj notranji monolog
zamenjati za samogovor tišine,
a vedela sem, da tiho vstopam
v polje omejenega človekovega hotenja,
v katerem me je strah molka.

Zaželimo ji zmago v finalu.


V zavetju besede, za seniorske literate Primorske V zavetju besede, za seniorske literate Primorske Reviewed by Irena Cigale on 10:33 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.