Dragica Čuk-Novak:Fičo

Parkiral je na robu travnika, vroče pozno popoldne je bilo.

Izpit dela, šoferski, tokrat ne sme obupati, že deset ur vožnje ima, kako bo pogledala, ko bo zagledala avto, no saj je samo fičo. Presenetil jo bom, danes sem vzel dopust.
Počasi je vstala, se med sedeži pomaknila k prvim vratom, hitro je stopila iz avtobusa in krenila proti vasi.
»Greš peljat, avto sem ti kupil« še ponosno ves srečen doda. »Usedi se noter, pelji!«
Utrujena je, že od štirih zjutraj je pokonci, ura je šest popoldne.
Naj bo, ne vozi se mi, inštruktor mi je rekel, da ne smem tega početi,če me dobijo, bo izpit eno leto v predalu. Oprla je vrata, naravnala sedež, obrnila ključ in pritisnila na gas, menjalnik porinila v prvo brzino in speljala. Prvih nekaj metrov je šlo, potem pa se je začelo:

»Šaltaj, daj gas, daj v drugo, daj gas pa v tretjo!«

By Dani 7C3
Motor je zarjovel,avto je poskočil, z rokami se je oklepala volana in molčala. Pred ovinkom je zmanjšala hitrost.
In zopet:
»Šaltaj, daj gas, je ravna cesta!«!
Zmotila se je, pritisnila na zavoro, motor se je stresel in ustavil.
»Vžgi, daj gas, spelji«
Približevala se je ostremu ovinku pod vasjo.
»Bremzaj, šaltaj nazaj«
Ovinek je lepo zvozila, še nekaj metrov do prvih hiš.
Nenadoma je vključila desni smerni kazalec in ustavila pred kapelo, obrnila ključ in izstopila.
»Vozila bom takrat, ko bom imela izpit, do takrat pa ne. Lahko odpelješ avto domov, lahko pa ostane do takrat tudi tukaj, tvoja odločitev«, je še dodala, in se odpravila peš.
Na začetki klanca jo je dohitel, zapeljal na dvorišče in izstopil.
»Povej, kateri mož v vasi je ženi kupil avto, pokaži mi ga!«
»Saj te nisem prosila, niti silila, vozila pa ne bom, dokler ne bom imela izpita.« mu je utrujena odgovorila. »Me je inštruktor opozoril, do jeseni rabim izpit«
Naj vozim brez izpita, sigurno mu je tista rekla, še prijavila me bo, če bom vozila brez izpita, sigurno je ona.»Sem srečal gospo, da moraš voziti je rekla, na glavni cesti ne, po vasi, tam lahko«.
»Oprosti, dokler nimam izpita ne bom vozila, hvala ker si ga kupil, preobleč se grem, vroče je bilo«.
Dragica Čuk-Novak:Fičo Dragica Čuk-Novak:Fičo Reviewed by Loksorr on 01:17 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.